|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_D.B.S
|
Wysłany:
Nie 12:31, 08 Lip 2012 |
|
|
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kolno
|
14-15 lipca „Ostatnia noc ”
Początek: 14 lipca godzina 20:00 - zakończenie 15 lipca godzina 5:00
Miejsce działań: okolice Poligonu D.B.S Kolno - Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca.
Teren rozgrywki: Pola i łąki (miejscowe wystąpienie miejsc podmokłych), na terenie w nocy chodzą krowy (jałówki) a pastuch jest pod napięciem wiec uważajcie gdzie chodzicie, Każdorazowe przerwanie pastucha (drutu) niezwłocznie naprawiać bądź przekazać informację do organizatora w celu naprawy uszkodzeń, nie chcemy rano biegać za krowami które uciekły). [link widoczny dla zalogowanych]
Zarys scenariusza:
Siły koalicji dokonały nocnego zrzutu z materiałami wybuchowymi dla Armii Powstańczej, materiały mają posłużyć do wysadzenie wierzy obserwacyjnej. Burza i silny wiar zniszczył pojemnik z ładunkami wybuchowymi a całość rozsypała się po okolicznych łąkach i polach.
Armia Powstańcza: jedna bądź kilka grup niezależnie działających na terenie gry. Zadaniem Armii Powstańczej jest odebrać mapę ukrytą pod krzyżem na skrzyżowaniu dróg na której zaznaczono przybliżone miejsca zagubionych elementów ładunku wybuchowego, jeśli będzie kilka grup powstańczych elementy będą dublowane wiec zabieramy tylko jeden element. Po zebraniu wszystkich elementów należy wszystko złożyć w jedną całość według odnalezionej instrukcji obsługi i podłożyć pod wierzę obserwacyjną wojsk Armii Jedności Narodowej. Wieża będzie zaznaczonej na mapie (jest to ambona myśliwska, mam nadzieję że tej nocy nie będzie używana))
Armia Jedności Narodowej: D.B.S Kolno i przyjaciele.
Zadaniem jest patrolowanie terenu gry, likwidacja partyzantów, obrona strategicznych dróg i wierzy obserwacyjnej.
Zasady:
Strony gry nie będą oznakowane, nie mają równego składu.
Każdy trafiony gracz musi krzyknąć głośno „dostałem”, zapalić czerwoną lampkę sygnalizującą śmierć i wraca do swojego punktu medycznego, tam się leczy około 10 min. Punkty medyczne ustalacie sami (nie będą oznakowane) i w razie potrzeby możecie je przenieść o ile nikt w danej chwili się nie leczy.
Tryb ognia pojedynczy (z racji tej że podczas nocy jest ciemno i przeciwnik może znajdować się bardzo blisko).
Zakaz używania pirotechniki bez zezwolenia organizatora. Organizator przewidział użycie pirotechniki tylko do celu wysadzenia wierzy obserwacyjnej. Pirotechnika do wysadzenia będzie jako element do odnalezienia.
W grze mogą brać udział osoby pełnoletnie bądź osoby nie letnie z aktualną zgodzą rodzica.
Informacje Dodatkowe:
Grupy które zamierzają przyjechać muszą poinformować organizatora o fakcie przyjazdu. Każda grupa partyzantów zaczyna o godzinie jej pasującej lecz nie wcześniej jak o 20:00 i nie później jak o 23:30 w dowolnym miejscu w okolicy i działa niezależnie od innych grup. Samochody można zaparkować przy drodze lub w innym dowolnym miejscu.
Każdy musi posiadać czerwoną łapkę sygnalizacyjną do oznakowania się po dostaniu kulka
Maluch – pojazd opancerzony i inne pojazdy nie biorą udziału w tej grze.
Jeśli macie jakieś pytanie to pytać.
Kontakt
kom. 508951795
gg 3153887
|
|
 |
|
 |
Ariel Administrator
|
Wysłany:
Pią 18:18, 13 Lip 2012 |
|
|
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 251 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomża
|
Szkoda że noc. Odpadamy.
Jakby jednak coś się przestawiło na porę dzienna, to z chęcią.
|
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
 |