|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil_D.B.S
|
Wysłany:
Czw 17:18, 02 Maj 2013 |
|
|
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 54 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kolno
|
19 maja – „Przejęcie władzy”
Data: 19 maja 2013
Godzina zbiórki: 9:00
Miejsce działań i zbiórki: Poligon DBS KOLNO, Niedaleko wsi Ptaki, 8 km od Kolna w stronę Myszyńca.
Podgląd na mapach: [link widoczny dla zalogowanych]
Tło wydarzeń:
Wojna domowa w Syrii, wiosna 2013. Akcja rozgrywa się w okolicach miasta Homs gdzie antyrządowy ruch zbrojny prowadzi swą działalność
Podziała strony:
Antyrządowy Ruch Zbrojny (wojska Liga Arabska i NATO), Siły Rządowe (wojska Iran, Rosja, Liban). Podział dokonamy na miejscu. Brak przebrań brak charakteryzacji, normalnie ze sprzętem.
Zadania: zdobywanie, odbijanie, utrzymywanie wskazanych punktów, przedmiotów, ludzi. Teren gry jest inny już na LARPie bardzie zróżnicowany.
Zasady:
1. Każde trafienie kulką się liczy.
2. Każdy gracz musi posiadać czerwoną szmatę i przynajmniej jeden bandaż (będziemy sprawdzać).
3. Gracz trafiony po raz pierwszy kulką siada w miejscu trafienia, zakłada czerwoną szmatę na głowę i wzywa medyka, medyk przybiega do rannego i zakłada mu opatrunek na ramię. Jeśli medyk nie przybędzie po upływie 4 min ranny umiera i stosuje się do punktu 4. Trafienie w broń eliminuję broń z gry lecz nie eliminuje gracza, w takim przypadku stosuje się broń zapasową. Broń można naprawić w szpitalu/bazie trwa to 1 min.
4. Gracz trafiony po raz drugi zakłada czerwoną szmatę na głowie i wraca do szpitala, leczy się tam przez 10 min poczym powraca do gry. Jeśli dostanie kolejny raz staluje się do punktu 3.
5. Rodzaj ognia na magazynku Real auto lub semi a reszta na pojedynczym.
6. Zakazuje się strzelania do i z szpitala, szpital będą oznakowane. Szpitale są ruchome.
7. Dozwolone i wskazane używania granatów hukowych, odłamkowych i dymnych.
8. Można brać jeńców/więźniów np. gracza trafionego z drużyny przeciwnej. Pamiętajmy że jest ranny i trzeba go opatrzyć inaczej się wykrwawi.
9. Jeńców/więźniów można przesłuchiwać. Przesłuchanie polega na stawianiu konkretnych pytań jeńcowi na które on odpowiada tylko TAK, NIE np. Pytanie: Czy macie bazę w kwadracie XYZ? odp. TAK; Pytanie : Czy w tej bazie są Jeńcy? NIE.
10. Jeńców/więźniów nie można bić, molestować fizycznie lub psychicznie, znieważać, krępować itp.
11. Jeńcy/więźniów mogą uciekać, można ich odbić, uprowadzić oraz dokonać wymiany.
12. Jeńca/więźnia nie można więzić dłużej jak 10 min.
Medyk musi być ustalony przed grą i pełni tą funkcje przez całą grę.
Na zakończenie będzie ognisko!
Oficjalny profil [link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli macie jakieś pytanie to pytać.
_________________
Kontakt
kom. 508951795
gg 3153887
Ostatnio zmieniony przez Kamil_D.B.S dnia Sob 14:37, 11 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
Ariel Administrator
|
Wysłany:
Nie 10:02, 05 Maj 2013 |
|
|
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 251 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomża
|
Kurde. Po raz kolejny jak robisz strzelanie to to akurat wtedy kiedy muszę zostać w Warszawie
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|