Drużyny:
Drużyna A i B. Podział taśmowy. W każdej drużynie jest jeden VIP.
Cel:
Wygrywa ekipa która zdobędzie więcej punktów. Maksymalnie można zdobyć 5. Po 1 pkt za posiadanie VIPa oraz 1 pkt za każdą z flag.
Drużyna przeciwna ma w celu pojmanie VIPa i przetransportowanie go do jednego z trzech punktów w których znajdują się flagi. Jeżeli drużyna nie posiada żadnej flagi nie może pojmać VIPa.
Zasady:
-Rozgrywka trwa 3 godziny.
-Realcapy i Lowcapy nie przewyższającej pojemnością 2 krótnie ostrych odpowiedników ogień dowolny. Reszta pojedynczy.
-Respy trwają 10 minut. Nie ma medyków, nie można uzdrawiać się samemu. Nie można przejmować respów. Są wyłączone z gry.
-Gracz po otrzymaniu trafienia komunikuje postrzał, zakłada czerwoną szmatę, czaka 3 minuty i wraca na respa.
-Trupy nie mówią. Nie przekazują informacji, nie doradzają.
-Przejęcie flagi następuje poprzez zawieszenie swojego emblematu na kiju oraz odnotowanie przejęcia na karcie flagi (będzie znajdowała się obok flagi).
-VIP to jeden wybrany wcześniej uczestnik. Strzela i biega jak reszta. Po postrzale zakłada czerwoną szmatę i czeka 3 minuty. Jeżeli w ten czasie nikt z drużyny przeciwnej nie przejmie go wraca na resp. VIP odzyskuje zdolność bojową przy flagach, jeżeli nie zostanie poproszony o wyjęcie magazynka może zlikwidować strażników z repliki głównej lub bocznej.
Ostatnio zmieniony przez Buniek dnia Wto 21:03, 01 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach