www.bslomza.fora.pl - witaj! Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości.
Forum www.bslomza.fora.pl Strona Główna                    FAQ
                Szukaj
             Użytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
Battle for Korea
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bslomza.fora.pl Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość
PostWysłany: Wto 15:58, 12 Lut 2008






Zasady

-nie można używać full auto bez real capów
-Każda osoba która zostanie postrzelona w rękę lub nogę ma prawo sama sie opatrzyć, jest to możliwe poprzez wykorzystanie bandaża i owinięcie go w miejscu postrzału, opatrunek ma być zrobiony porządnie, osoba postrzelona ma prawo pobiec do najbliższego miejsca w którym może się ukryć, osoba może opatrzyć sie raz na rundę, w trakcie opatrzania osoba nie może strzelać do przeciwnika, przeciwnik może dobić rannego, tylko postrzał 1 kulką nadaje sie do bandażowanie więcej uderzeń oznacza śmierć
-Strzał w głowę i korpus może być wyleczony tylko przez medyka
-Koreańczycy maja po swojej stronie 1 lub 2 osoby więcej
-Zestrzelenie przeżyła 1 osoba, jest ranna może sie tylko czołgać(może używać tylko broni krótkiej)
-Osobę która przeżyła kraksę smigłowca trzeba nieść do bazy
-Koreańczycy posiadają zwiadowcę niedaleko smigłowca który nie może sam go odbić ale może atakować amerykan
-Respawn 15 minut w swojej głównej bazie( w scenariuszu 2 w razie opcji wygrana Amerykan 2 osoby po stroni Amerykan które bronią mniejszej bazy maja tam respawn
-osoba która została zastrzelona przyznaje się do tego i trzymając broń nad głową idzie w kierunku respawna
-osoba postrzelona w korpus lub głowę czekająca na medyka musi mieć na głowie czerwoną szmatkę(może zostać dobita przez wroga)
-miejsce zestrzelenia będzie oznaczone świecą dymną

1.Katastrofa smigłowca

Śmigłowiec został zestrzelony przez Północna Koreę. Znajdujący sie w pobliżu zwiad amerykański ma na celu odszukanie żywych żołnierzy oraz odzyskanie teczki z kodami i przetransportowanie ich do bazy. Celem Koreańczyków jest pojmanie ocalałych żołnierzy ze smigłowca, zdobycie teczki i ucieczka do kryjówki.

2.Scenariusz po pierwszej wygranej Koreańczyków

Pilot zniszczył teczkę z tajnymi kodami zanim został pojmany. Mimo to zapamiętał kody. Koreańczycy maja za zadanie obronić kryjówkę przed Amerykanami. Jeniec co 15 minut będzie podawał 1 kod. Celem Amerykanów jest odbicie jeńca i przetransportowanie go do swojej bazy
-Amerykanie nie znają położenia kryjówki Koreańczyków
-Jeniec ma być przetrzymywany w pozycji siedzącej, nie może być przetrzymywany w krzakach
-Amerykanie muszą nieść jeńca(jeśli napotkają opór jeniec może strzelać ale nie może zmieniać pozycji)

2.Scenariusz po pierwszej wygranej Amerykan

Jeniec w trakcie odpierania ataków na rozbity śmigłowiec poznał plany Koreańczyków. Jeśli nie zdobyli kodów mają za zadanie wykraść materiały wybuchowe z obozu Amerykańskiego i użyć je w szturmie na główną bazę
-Amerykanie mają podzielić swoje siły, 2 osoby mają na celu obronę obozu mają przeszkodzić Koreańczykom w zdobyciu materiałów wybuchowych z obozu
-Materiały wybuchowe mają być umieszczone w widocznym miejscu i nie mogą być wynoszone z obozu przez Amerykan
-Koreańczycy mają godzinę na zdobycie materiałów wybuchowych

3. Wygrana Koreańczyków


Amerykanie siedzą w swojej głównej bazie, tylko 2 wartowników
może mieć broń przy sobie, reszta broni znajduje sie w zbrojowni, reszta Amerykan może ją podnieść dopiero po usłyszeniu strzało Koreańczyków lub po zauważeniu ich przez zwiadowców
Koreańczycy maja na celu wybicie wroga lub zajęcie bazy(lub to i to:) )
Amerykanie mają na celu obronę bazy przez 1 godzinę
-w tym scenariuszu nie ma respawnów(dotyczy trzeciej części scenariusza)
-Koreańczycy mogą dostać sie do bazy używając bomb lub kodów , bomby automatycznie stawiają Amerykanów w stan gotowości

3.Wygrana Amerykan

Amerykanie mają na celu wybicie wszystkich Koreańczyków, Koreańczycy bronią sie w swojej kryjówce, wygrają jeśli obronią się przez godzinę
-w tym scenariuszu nie ma respawnów( dotyczy trzeciej części scenariusza)


Uwagi, oraz propozycje mile widziane, chętnie odpowiem na ewentualne pytania

Orientacyjna Mapa:
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 23:25, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 7 razy
Gość
PostWysłany: Wto 16:08, 12 Lut 2008






Mi się podoba ale popraw niektóre zdania bo są pomotane tak że ktoś może nie zrozumieć o co chodzi Smile

Kiedy się w to pobawimy?
Gość
PostWysłany: Wto 16:11, 12 Lut 2008






Napisz które zdania, a co do kiedy to już nie leży w mojej kwestii ale jak będziemy się w to bawić to ja bee pilnował a nie sie strzelał ponieważ jako organizator miałbym za wielką wiedzę o strzelance
Gość
PostWysłany: Wto 17:00, 12 Lut 2008






Całkiem ciekawe poperiam Jezusa żebyś poprawił coniektóre zdania głownie te numerkowe 1,2,3 no i nazwa scenariusza może wojna w korei bo jakos nie widze koreańczyków w wietnamie
Gość
PostWysłany: Wto 17:02, 12 Lut 2008






Numerki oznaczają kolejne częsci scenariusza a co do nazwy to nie miałem pomysłu
Gość
PostWysłany: Wto 17:05, 12 Lut 2008






Znaczy Jezusowi napisałeś żeby wskazał zdania no i jakby ja wskazałem jakoś to nie wiem przejrzyściej spróbuj zrobić ( nie mam pojęcia jak bo i tak wiem że dla Ciebie jest to całkowicie zrozumiałe jako dla twórcy Smile)
Gość
PostWysłany: Wto 17:20, 12 Lut 2008






teraz lepiej??
Gość
PostWysłany: Wto 17:27, 12 Lut 2008






Numery oznaczają kolejność a opisy obok zapobiegają liniowości scenariuszu dzięki czemu ma kilka różnych zakończeń. Ten scenariusz można rozegrać na 4 różne sposoby
Gość
PostWysłany: Wto 17:34, 12 Lut 2008






Teraz magnificent jest .Ale jak o to ma być walka o miske ryżu to ja piernicze jade do Chin tam może nawet 2 miski ryżu dostane Smile
Buniek
PostWysłany: Wto 17:35, 12 Lut 2008


Dołączył: 20 Sty 2008

Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

Dupa! Nie robić mi oftopa
a tak btw to jest wyjątkowy ryż....

Nie ma respów to może medycy czy coś... Według mnie za mało osób jest na strzelankach zęby robić bez respów ( może być jeden medyk, wtedy bez respów i medyk tylko raz może się uleczać.). Ogólnie scenariusz bardzo mi się podoba, widze że został przemyślany a nie to co zenek z busemem nawypisywali.


Ostatnio zmieniony przez Buniek dnia Wto 17:40, 12 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 17:43, 12 Lut 2008






Scenariusz jest podzielony na 3 częsci i to w 3 części nie ma respów w pozostałych 2 są(trwają 15 minut)
Ariel
Administrator
PostWysłany: Wto 18:16, 12 Lut 2008


Dołączył: 20 Sty 2008

Posty: 251
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łomża

15 minut to trochę za dużo jak na respa, myślę że 10 będzie ok + możliwość samobandażowania się. Scenariusz można rozegrać gdzieś w terminie marzec-kwiecień, żeby nikt nie miał problemów z batką bądź marznącym Hop-Upem. I żeby do tej pory zdążyli wystrzleać czarne kulki Very Happy.
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Wto 22:38, 12 Lut 2008






Czas respawna będzie zależeć od ilości graczy
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bslomza.fora.pl Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach



fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Programosy
Regulamin